top of page

Solidaridad. Por doquier.

Tui. Colegio marista Santa María. De cómo vivimos la solidaridad...


2 de diciembre de 2018. Solidaridad "de andar por casa".

Otro año más las familias nos sorprendéis con vuestra ilusión y cariño en vuestra participación en las actividades de la "Semana de la familia". La cara de vuestros hijos/as cuando os ven es lo mejor... ¡Muchas gracias, familias!


12 de diciembre de 2018. Solidariedade interxeracional.

Os nosos alumnos de 6ºEP visitaron o pasado día 10 de decembro a Residencia PAZ Y BIEN onde levaron a cabo un encontro coas persoas maiores que alí residen. Xuntos fixeron unha serie de actividades e compartiron diferentes experiencias, resultando así unha xornada inolvidable para tod@s. Os nenos quedaron encantados e con gañas de repetir este intercambio interxeracional. Dende o colexio queremos agradecer ó persoal da residencia por darnos a oportunidade de realizar esta maravillosa actividade que implica ós nenos cos nosos maiores.


12 de diciembre de 2018. Solidariedade entre compañeiros.

Este ano seguimos a desfrutar da lectura compartida cos nosos padriños e madriñas.

Os nosos nenos e nenas gozan moito nesta actividade lendo diferente contos cos seus compañeiros e compañeiras.


12 de diciembre de 2018 (un día muy activo). Solidaridad con los de cerca.

Esta mañana un grupo de voluntari@s colaboraron con la recogida de alimentos para SOS Tomiño. Gracias, familias, por vuestra valiosa aportación.


18 de enero de 2019. Solidaridad con los de lejos (pero cerca del corazón).

Nos visitan Daniel, de la ONG SED, y el Hermano Gregorio, de "Horizontes al Futuro", en Honduras, para compartir su experiencia de vida y compromiso.

Fuente: noticias en maristastui.org

Comments


bottom of page